گوناگون

امنیت و آسایش مردم هدیه مهم و ارزشمند نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار مهر،  عطا الله حکیمی عصر پنجشنبه به مناسبت هفته ناجا در جمع فرماندهان و پرسنل پلیس شهرستان رودبار افزود: امنیت، آسایش، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم و مسئولان مدیون این همت و تلاش هستند.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی در ارتقای آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و این قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار نیروی انتظامی برگرفته از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش های والای اسلامی و مقابله با هنجار شکنان است.

وی افزود: پلیس برای مردم شادی آفرین و برای بر هم زنندگان نظم و قانون مایه هراس خواهد بود.

حکیمی در ادامه همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی را سرمایه و پشتوانه ای برای فعالیت مقتدرانه این نیرو عنوان کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی بزرگترین سازمان اجتماعی است که در حوزه های مختلف انتظامی و اجتماعی فعالیت داشته و ارتباط گسترده ای با مردم دارد.

وی اذعان داشت: خدمت در نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت با خطرات و مشکلات زیادی همراه است که پرسنل این نیرو فداکارانه برای برقراری نظم و امنیت سختی ها را تحمل می کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی پلیس را نیرویی مقتدر و با صلابت ارزیابی کرد و گفت: نیروی انتظامی امروز در اوج اقتدار و بالندگی قرار داشته و از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.

وی همچنین پیشگیری و آموزش را مهمترین سرفصل کاری نیروی انتظامی دانست و افزود: آموزش فراگیر و گسترده تاثیر بیشتری در پیشگیری از جرم و جنایت و اعتیاد به مواد مخدر دارد.

حکیمی بهترین زمان ارائه این آموزش ها را دوران دانش آموزی دانست و اظهارداشت: مهمترین فضایی که می توان برای آموزش استفاده کرد مدارس و بهترین سنین سن دانش آموزی است چراکه آموزش پذیری و تاثیر بیشتری به دنبال دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا