گوناگون

 امنیت پایدار و ارتقای سیاست خارجی در گروه اقتصاد است

به گزارش خبرنگارمهر، محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم شهرستان زرقان بیان کرد: مسئولین کشور باید معضل بیکاری و مسائل اقتصادی را در کشور ترمیم کنند تابتوانیم از امنیت پایدار وروابط بیشتر خارجه در منطقه برخوردار باشیم.

وی اضافه کرد:در خصوص بودجه کشور با مبلغ اندک مواجه هستیم این امر درحال است که 80 درصد بودجه جاری صرف بدهی شده و این در حالی است که تنها 12 درصد برای موضوعات عمرانی به استان ها پرداخت خواهد شد ومابقی صرف بدهی های صندوق های توسعه ملی خواهد شد واین بیانگر آن است که مسئولین ارشد استان باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات داشته باشند.

رضایی  مسائل اقتصادی را بعنوان پشتوانه امنیت ایران دانست وتاکید کرد:اگر بتوانیم اقتصاد کشور را ترمیم کنیم  قدرت کشور افزایش می یابد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام از مسئولین خواست در خصوص  رفع موضوع بیکاری با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم در دیگر مسائل کشور موفق شویم.

به عقیده وی استانها باید بصورت ایالتی ادره و اختیارات هر استان وشهرستان برعهده مسئولین منطقه باشد تا مشکلات سریعتر حل شود واز آمد و رفت های پایتخت کمتر شود.

رضایی در پایان به مردم زرقان قول داد موضوع شهرستان منطقه زرقان را دنبال خواهم کرد تا در سال آینده شاهد افتتاح فرمانداری در شهرستان زرقان باشند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا