گوناگون

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آبروی فتنه‌گران را برد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن سالروز انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در انتخابات برای انقلاب اسلامی باز هم مایه دلگرمی شدند.

وی بيان كرد: آنان با رأی خود یکی دیگر از خادمان انقلاب را انتخاب کردند و این در حالی بود که رئیس جمهور منتخب تنها با 261 هزار رأی بیشتر از نصف به اضافه یک انتخاب شد.

حسینی تأکید کرد: این انتخابات مایه آبروریزی فتنه گران شد زیرا همه از آنان سئوال داشتند که نظامی که از این تعداد رأی صیانت می کند، چگونه می تواند چشم خود را بر 10 میلیون رأی تقلبی به ادعای فتنه گران ببندد.

مهدويت سرچشمه اميد و انتظار بشيريت براي رسيدن به جامعه موعود است

خطیب جمعه ابرکوه در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به میلاد امام عصر، حضرت مهدي (عج) خاطرنشان كرد: مهدویت و انتظار مهدویت بحث و موضوعی است که در حلقه معارف دینی و اعتقادی ما شیعیان، بلکه جهان اسلام و جهان بشریت قرار دارد زیرا مهدویت سرچشمه امید و انتظار بشریت برای رسیدن به جامعه موعود است.

وي تصريح كرد: جهان در انتظار موعودي است كه جامعه و حكومتي ايجاد كند كه هرگز در آن ظلم و ستم و رنج و بی عدالتی مشاهده نمی شود و معیارهای متعالی و ارزشمند الهی و انسانی در آن موج می زند.

حسيني خطاب به نمازگزاران خاطرنشان كرد: در فرهنگ شیعه به انتظار موعود اهمیت خاص داده شده است، شما اگر قرار باشد به انتظار میهمان گرانقدری باشید،‌ اولین کارتان نظافت منزل است زیرا شايسته نيست كه مهمان بزرگی در خانه نامرتب و پر از خاکروبه وارد شود.

مظاهر كفر و بي‌عدالتي، خاكروبه‌هاي دنياست/ نياز به رفت و روب خانه  دنيا براي ميزباني از حضرت مهدي (عج)

حسینی ادامه داد: حرف ما این است که مظاهر کفر و ظلم و ستم و بی عدالتی،  خاکروبه های خانه دنیای بشریت هستند و مردم دنیا باید خانه را از این خاکروبه ها مبرا و پاكيزه كنند و به انتظار میهمان عزیز خود باشند تا او بیاید و با دست قدرت و عدالت گستر خود نسیم امید و حیات و عدالت را به زندگی مردم برساند.

حسینی تأکید کرد: در فرهنگ مهدویت، انتظار به معنای راضی نبودن به وضع موجود و منتظر تعیین وضعیت بودن است که باید برای رسیدن به این وضعیت مطلوب، در عین انتظار تلاش کرد تا مومنین به آینده امیدوار باشند.

مردم در برابر دجاله هاي زمان صبورانه تدبير كنند

امام جمعه ابركوه تاكيد كرد: منتظران راستین ظهور امام زمان (عج) به ویژه جوانان و نسل امروز، باید مراقب فتنه های دوره آخر الزمان باشند.

حسيني بيان كرد: این فیلم ها، سی دی ها، ماهواره ها، سایت های مستهجن اینترنتی همه ابزار دجال، فتنه و فریب و افکار باطل و شیطانی و اغواگری به دنیا فروشان است.

وي تصريح كرد: مردم و نسل جوان در چنين شرايطي باید صبورانه و با تدبیر و تدبر حکیمانه، گلیم زندگی خود و جامعه را از این منجلاب ها بیرون بکشد و خود و جامعه را از ورطه نابودي نجات دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا