گوناگون

انتقاد معاون استاندار قم از غیبت برخی مدیران در جلسات

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی قهرودی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به 17 مهرماه روز جهانی پست اظهار کرد: پست به عنوان مهم‌ترین ابزار در جهان ارتباطات است و نه تنها با مراحل توسعه همگام بوده بلکه در برخی مناطق از جمله روستا‌ها توسعه یافته است.

وی همچنین به هفته ناجا اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی استان قم توانسته به مهم‌ترین وظیفه‌اش که‌‌ همان حفظ و تامین امنیت است عمل کند و ما آرامش را مدیون این عزیزان هستیم.

مرتضایی همچنین شهادت 7 تن از اعضای نیروی انتظامی بر اثر سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در استان کرمان را تسلیت گفت.

معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود حضور کمرنگ یا تاخیر برخی مدیران در جلسات انتقاد کرد و گفت: برای اینکه یک مدیر عالی در استانداری یا در سطح استان به پست و مقام وشان برسد باید به تجربه کافی برسد و به عنوان الگو برای همکاران خودش در مجموعه‌ای که رهبری آن را بر عهده دارد و توسط ارباب رجوع زیر ذره بین قرار می‌گیرد.

مرتضایی تاکید کرد: در برخی جلسات متأسفانه دیده می‌شود برخی مدیران به دلایل مختلف به موقع حضور ندارند یا غیبت دارند.

وی ادامه داد: در کارگروه‌هایی که استاندار مسئولیت آن را به عهده من واگذار کرده تلاش کردم این نظم را برقرار کنم به دلیل اینکه در جلسات قرار است مباحثی مطرح شود که بخشی از آن‌ها محرمانه است بنابراین اگر مدیرکل نباشد چه فرقی می‌کند که این مطالب عنوان شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات تصمیم گیری می‌شود و مدیران باید علاوه بر اینکه باید حضور داشته باشد باید پاسخگوی اجرای تصمیم‌ها باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا