گوناگون

اوزيل: مي‌خواهيم به خاطر لوو قهرمان شويم

 آلمان در حالي وارد برزيل شده است که به دنبال چهارمين عنوان قهرماني خود در جهان است اما در گروه G، رقابت سختي با تيم هاي پرتغال، آمريکا و غنا خواهد داشت.

بازيکن سابق رئال مادريد در گفتگو با وبسايت رسمي باشگاه آرسنال گفت: او يک تيم ملي آلمان کاملاً جديد را معرفي کرده است، تيمي که واقعاً در همه جاي دنيا به آن احترام مي گذارند. هرجا که مي رويم، فکر مي کنم حريفان براي بازي با ما متمايل هستند چرا که ما تيم قدرتمندي هستيم. اگر در طول چند سال اخير به تيم ملي آلمان نگاه کرده باشيد، مي توانيد ببينيد که ما به طور مداوم يک فوتبال بسيار عالي ارائه کرده ايم.

لوو 54 ساله، بعد از جام جهاني 2006 هدايت ژرمن ها را به عهده گرفت و به دنبال آن در يورو 2008 به عنوان نايب قهرماني رسيد و به مراحل نيمه نهايي جام جهاني 2010 و يورو 2012 راه پيدا کرد. و اوزيل مصمم است تا در برزيل يک گام جلوتر بروند.

لوو يکي از بهترين مربيان دنياست و ما از اينکه او را در تيم داريم خوشحال هستيم. اميدوارم او در نهايت پاداش خود را دريافت کند چرا که در چند سال اخير ما در نيمه نهايي و يا فينال مغلوب شده ايم  و شکست خوردن در حاليکه بسيار نزديک به هدف هستيد، ناراحت کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا