گوناگون

پولادي: بازي با نيجريه سخت‌تر از آرژانتين است

 به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، وي درباره سوالي در خصوص بازي کردن مقابل مسي در ديدار مقابل آرژانتين گفت: بازيهاي سختي در گروه داريم. تيم هاي خيلي خوبي مثل آرژانتين و نيجريه و همينطور بوسني در گروه ما هستند. درست است که در تيم آرژانتين يک ستاره بزرگ مثل ليونل مسي حضور دارد، اما ما قرار نيست فقط با يک بازيکن بازي کنيم ما قرار است با تيم آرژانتين بازي مي کنيم و فکر مي کنم بازي با نيجريه بازي به مراتب سخت تري خواهد بود.

پولادي در پاسخ به سوالي در خصوص اينکه در يکي از سايت هاي بزرگ دنيا و در ميان بازيکنان حاضر در جام، عنوان هفتمين بازيکن ناشناخته جام جهاني را کسب کرده گفت: طبيعي است بازيکناني که در ليگ هاي اروپايي بازي مي کنند شناخته تر هستند، اما جام جهاني فرصت خوبي براي بازيکناني همانند من است که شناخته شوند و بتواند کاري کنند که بيشتر شناخته شوند. بله جام جهاني جايي است که مي توان جزو ده بازيکن برتر جهان هم شد.

هافبک تيم ملي ايران در پايان گفت: ما اردوهاي خيلي خوبي را پشت سر گذاشته و تمرينات بدنسازي سختي در افريقاي جنوبي و اتريش داشتيم. کادر فني از ما خواست تا در بازيهاي دوستانه طبق خواسته آنها پيش برويم تا در بازي با نيجريه هماهنگ تر باشيم. از نظر جسماني تمرينات بسيار خوبي داشته ايم تا ان شاءاله بتوانيم در اين رقابت ها نمايش خوبي از خود نشان دهيم. از هرنظر آماده ام و به طور حتم از اين فرصتي که پيش آمده است به نحو مطلوب براي نمايش توانايي هايم استفاده خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا