گوناگون

اولادی از استقلال جدا شد

خبرگزاری تسنیم: مهرداد اولادی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص وضعیتش در تیم استقلال گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی باید تکلیف تسویه حساب و طلب فصل گذشته‌ام مشخص شود. خیلی از تیم‌ها هم با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارم برای مذاکره با من پیشقدم نشدند، چون وقتی قرار باشد یک باشگاه با باشگاهی دیگر مذاکره کند کار سخت می‌شود. با این حال من با آقای افشارزاده صحبت کردم و ایشان قول داد تا دو سه روز دیگر تکلیفم را مشخص کند.

وی در ادامه در مورد جدایی‌اش از استقلال گفت: من دوست نداشتم با خاطره تلخ از این تیم جدا شوم. سال گذشته به استقلال آمدم تا به تیم ملی برسم ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. من دوست داشتم بمانم تا خیلی چیزها را ثابت کنم ولی گویا قسمت چیز دیگری است و من هم اعتراضی ندارم. از اینکه در استقلال بازی کردم و دوستان خوبی پیدا خوشحالم ولی باز هم می‌گویم که می‌خواستم بمانم و فصل گذشته را جبران کنم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه قرار است فصل بعد در چه تیمی بازی کند، تأکید کرد: فعلاً که چیزی معلوم نیست. با دو سه تیم مذاکره کرده‌ام اما ابتدا باید تکلیفم با استقلال مشخص شود. با این حال ملوان گزینه اول من است، چون از این تیم خاطرات خوبی دارم و هواداران ملوان هم مرا دوست دارند. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا