گوناگون

اولين جلسه تمريني در اتريش برگزار شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسيون فوتبال، در تمرين بعدازظهر روز گذشته که حدود دو ساعت به طول انجاميد ملي پوشان تمرينات خود را زير نظر کادر فني پيگيري کردند.

ملي پوشان بعدازظهر امروز و ساعت 15 از هتل به استاديوم فالتراسدورف که در فاصله پنج دقيقه اي از هتل محل اقامت بازيکنان فاصله دارد حرکت کرده و پس از ورود به استاديوم اختصاصي باشگاه والتراسدورف و آشنايي با اين کمپ تمريني که شامل يک استاديوم کوچک و زمين تمرين کناري آن است تمرينات خود را آغاز کردند.

با توجه به عکس‌هاي يادگاري نصب شده برروي ديوار اين کمپ که از دو زمين تمرين با چمن بسيار مناسب برخوردار است، بسياري از باشگاه‌هاي معروف آسيايي و اروپايي و تيم هاي ملي کشورهاي مختلف کمپ هاي تمريني خود را در اين مکان برگزار کرده بودند که به عنوان نمونه مي‌توان به باشگاه هاي الاهلي امارات، هيروشيماي ژاپن، وردبرمن آلمان، هرتابرلين آلمان، آرسنال انگلستان، وستهام يونايتد و تيم‌هاي ملي کشورهاي لهستان، نيوزلند، سوئيس و تيم‌هاي ملي کشور اتريش اشاره کرد.

ملي پوشان پس از ورود و آشنايي با کمپ به سالن بدنسازي آن رفتند و پس از 15 دقيقه گرم کردن و انجام حرکات کششي به زمين چمن رفته و تمرينات خود را آغاز کردند. بخش اول تمرين شامل کار با توپ و انجام تمرينات تمرکزي بود و در بخش دوم ملي پوشان به دو گروه سفيد و مشکي تقسيم شده و تمرينات تاکتيکي خود را زير نظر کادر فني پيگيري کردند.

*تمرين امروز شامل نکات جالب توجهي هم بود:

هواي والتراسدورف از صبح باراني بود و در دقايق ابتدايي تمرين ملي پوشان نيز باران مي باريد و پس گذشت سي دقيقه از تمرينات، باران قطع شد و تمرينات در هوايي مطبوع ادامه پيدا کرد.

از نکات جالب توجه اين بود که زمين تمرين پس از يک روز بارش هيچ نشاني از باران بي وقفه نداشت.

در ابتداي تمرين کي روش و بازيکنان ضربه ايستگاهي به سمت دروازه هاي کوچک را تمرين کردند.

در پايان تمرين اعضاي کادر فني تيم ملي با يکديگر عکسي به يادگار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا