گوناگون

اگر دنیا خلاف مروت کاری انجام دهد مقابل آن خواهیم ایستاد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از مروت به عنوان یکی از خصیصه‌های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: اگر دنیا خلاف مروت کاری انجام دهد مقابل آن خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رییس جمهوری با سیاست‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: عزت، اقتدار و تعامل با رهبری تبلور خواسته‌های مردم مقاوم ایران است.

وی از مروت به عنوان یکی از خصیصه‌های انقلاب اسلامی نام برد و بیان کرد: اگر دنیا خلاف مروت کاری انجام دهد مقابل آن خواهیم ایستاد.

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: اگر یک ذره در مقابل زیاده خواهان کوتاه بیاییم همه چیزمان را از دست می دهیم.

نعیم آبادی در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید قربان و همچنین عرفه، به عنوان روزهای نیایش ضمن دعوت مردم به شرکت در این آیین‌ها تصریح کرد: به فرموده بزرگان دین جمعیت برکت به همراه دارد.

وی از سیزدهم مهر به عنوان روز ناجا نام برد و گفت: نیروی انتظامی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که تاکنون هزاران شهید و جانباز برای حفظ جامعه و نوامیس آن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه بندرعباس از روزجهانی کودک به عنوان یکی دیگر از رویدادها نام برد و گفت: سرپرستان خانوار همانطور که به تامین معیشت اعضای خانواده اهمیت می دهند بایستی به مسائل معنوی آنان نیز توجه داشته باشند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هیچکس ناپاک بدنیا نیامده ابراز کرد: باید مواظب و مراقب بود که پاک، ناپاک نشود.

آیت الله نعیم آبادی از 15 مهر نیز به عنوان روز روستا نام برد و بیان کرد: خوشبختانه برخلاف بسیاری از استان‌های دیگر، در هرمزگان روستاهای زنده هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مدیران خواست برنامه ریزی کنند تا عمران و آبادانی در روستاها افزایش یابد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا