گوناگون

اینجا همه خوشحال و ناراحتند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حدود 9 ماهی بود که بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل در انتظار بازی سخت و اما جالب با آرژانتین بودیم سرانجام حساسترین روز فوتبال ایران همزمان با سالگرد 16 ساله شدن برد تاریخی برابر آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه فرا رسید و با اینکه پیش‌بینی‌های اولیه از برد پرگل آرژانتین مقابل ایران را خبر می‌داد اما نمایش موفقیت‌آمیز دفاع‌ ایران در بازی اول کمی امیدوارمان کرده بود.

ترافیک ساعات قبل از آغاز مسابقه در شهر، شور و هیجان علاقمندان برای دیدن این بازی را نشان می‌داد.

وقتی یک دقیقه از بازی گذشت نفس راحتی کشیدیم که هنوز زنده‌ایم و توپی به تور دروازه حقیقی نچسبیده کم کم خودمان را پیدا کردیم و فهمیدیم این آرژانتین جز بازیکنان سرعتی و تکنیکی، دفاع درخشانی ندارد آنقدر خوب و با برنامه در این مسابقه بازی کردیم که حتی باورمان برای برد هم بیشتر شده همه منتظر خروج از خانه و سرور شادی در خیابان‌ها بودند اما این بار هم دست خدا برای مسی و آرژانتین معجزه کرد.

با گذشت حدود 24 ساعت از این بازی گلی که در دقیقه 91 از مسی دریافت کردیم هنوز باخت برای ما غیر قابل هضم است.

انگار مسی آمده بود که فقط به ما ایرانی‌ها خودی نشان دهد و برود اما ما هنوز زنده‌ایم و در جام حضور داریم و امیدواریم به روز آخر و شاید یک معجزه دیگر.

اینجا همه خوشحال هستند و بعد از بازی خوب مثل برنده‌ها خوشحالی هم کردند اما در عین حال ناراحت!

بغضی در گلوی همه ایرانی‌ها خشک شده که چرا برزیل با این بازی‌های خوب برای ما بد شانسی بوده است اما ما هنوز مانده‌ایم و باید باز هم بجنگیم.

با این حال باز هم می‌گویم درود بر شرف و غیرت ایرانی.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا