گوناگون

بار سنگین دروغ بر دوش بهنام تشکر

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، بازیگر نقش تورج در فیلم تلویزیونی«بین خودمون بمونه»  با بیان اینکه اکنون «دروغ» به دغدغه ای عمومی برای مردم تبدیل شده، افزود: «بین خودمون بمونه» اثری در تقبیح دروغگویی است، اما این اتفاق به طور کاملا غیر مستیقم رخ می دهد، چون تصور می کنم آنقدر مستقیم گوی کردیم که این دیگر این شیوه جوابگو نیست.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه داد: این تله قصه چند روز از زندگی یک کارمند را به تصویر می کشد که در مقطعی  برای حل مشکلش به دروغ متوسل می شود و این اتفاق ماجراهای متعددی را در زندگی فردی و اجتماعی اش رقم می زند.

وی گفت: این تله قصد ندارد اتفاق خارق العاده‌ای ایجاد می کند تنها قصدش این است که نشان بدهد یک فرد چگونه به ورطه دروغگویی کشیده می شود و این دروغ چه بار سنگینی را بر دوشش قرار می دهد، باری که برای برداشتن ان به ناچار دوباره باید به دروغ متوسل شد. 

این بازیگر تصریح کرد: به اعتقاد من خوشایندترین اتفاقی که می تواند برای «بین خودمون بمونه» رخ بدهد این است که آدمها را به فکر کردن واردار کند،  فکر کردن به اینکه دروغ چه اثرات بدی بر زندگی اجتماعی و فردی افراد دارد و اینکه اساسا چرا باید در مواجه با مشکلات به دروغ متوسل شد؟ و به اعتقاد من این فکر کردن بسیار ارزشمند است. 

وی  با اعلام اینکه «بین خودمون بمونه» نخستین تجربه همکاری من با شبکه دو سیماست، افزود: پیش از این  قرار بود در چند تله فیلم با علی عطشانی همکاری کنم که متاسفانه ممکن نشد، این بار وقتی نقش تورج  از طرف عطشانی به من پیشنهاد شد، بلافاصله پذیرفتم. 

تشکر ادامه داد: مهمترین دلیل من برای حضور در این کار خود علی عطشانی است و می دانم برای انتخاب من سراغ متنی نمی رود که  جواب نگیرد، بنا بر این پیش از شروع کار خیالم از بایت متن هم راحت بود. البته کست کار هم برایم بسیار مهم بود چون تصور می کنم کست، بهترین و هیجان انگیزترین قسمت کار است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این تله فیلمنامه بسیار خوبی دارد اما باید بگویم به شخصه  کست خوب را عامل تاثیر گذارتری در دیده شدن آثار می دانم، چون فکر می کنم در شرایطی به سر می بریم که تماشاگر دوست دارد آدمهایی که به آنها علقمند را جلوی دربین ببیند و البته این چیزی از اهمیت فیلمنامه کم نمی کند. 

بازیگر نقش دکتر نیما در سریال «ساختمان پزشکان» درباره نقش تازه خود گفت:  در این تله  مسیر تازه ای را طی می کنم، نقش تورج  بر خلاف نقش هایی که مردم از من به یاد می آورند کامل جدی است، من تئاتر کار نکردم، نیامدم که فقط نقش دکتر نیما را بازی کنم هر چند که مردم با این نقش بسیار ارتباط برقرار کردند و اگر کار ادامه داشت حاضر بودم سالها در همان کاراکتر بمانم. می خواهم نقش های دیگری را هم تجربه کنم. 

«بین خودمون بمونه» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این سریال با بازی  آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی و مهران رجبی در حال تولید است و قرار است نیمه شعبان روی آنتن شبکه دو برود.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا