گوناگون

بالاک: اوزيل کمبود اعتماد به نفس دارد

ميشائيل بالاک اعلام کرد که احساس مي‌کند اوزيل پس از انتقال به ليگ برتر انگليس از تيم رئال مادريد، از کمبود اعتماد به نفس رنج مي‌برد.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: سخت است که ببينيم او در جام ‌جهاني در کجا قرار دارد. من ديدم که او آخر هفته براي تيم ملي آلمان بازي مي‌کرد و تعجب نکردم و نترسيدم اما در حقيقت به خاطر عملکردش کمي نگران شدم.

وي ادامه داد: او کارش را براي آلمان عالي انجام داد و در رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني بسيار خوب کار کرد اما در ماه‌هاي اخير از زماني که به آرسنال ملحق شده است، بازيکن سابق نيست. او اعتماد به نفسي را که در تيم ملي داشت، ندارد.

کاپيتان سابق تيم ملي آلمان خاطرنشان کرد: من نمي‌دانم آيا انتقال به آرسنال روي او تأثير گذاشته يا خير زيرا او در دسترس نبود و ما در آلمان هنوز انتظار داريم که يکي از بهترين بازيکنان ما باشد اما او مانند يک کاپيتان در زمين رهبر نيست.

بالاک اصافه کرد: اوزيل بازيکن فوق‌العاده‌اي است که همچنان بايد نقش و مسئوليتش را در تيم پيدا کند. هنگامي که از عملکرد او انتقاد شد، به نظر مي‌رسيد به شدت تعجب کرده و اعتماد به نفسش را از دست داده است. مردم انتظارات بسيار زيادي از او دارند. او در سني قرار دارد که ديگر يک بازيکن جوان يا يک پديده نيست.

وي گفت: اوزيل به عنوان يکي از بهترين بازيکنان ما بايد مسئوليت بيشتري را بپذيرد و ما در حال حاضر توقعات بيشتري از او داريم. اميدواريم که وقتي جام‌جهاني شروع شد او را بازيکن متفاوتي ببينيم.

آلمان در گروه G مسابقات در کنار تيم‌‌هاي پرتغال، غنا و آمريکا قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا