گوناگون

نمايندگان ايران صاحب 2 مدال طلا و 2 نقره شدند

به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي و بنا به اعلام جهانديده سرپرست تيم کشتي فرنگي نوجوانان، در پايان اين رقابت‌ها که روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاري با شرکت کشورهاي نظير ايران، روسيه، گرجستان، ارمنستان و چند تيم ديگر در شهر ميسختا برگزار شد، علي رضا نجاتي در وزن 42 کيلوگرم و ميثم دلخاني در وزن 54 کيلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سيد احسان موسوي در وزن 69 کيلوگرم و امين قلاوند در وزن 54 کيلوگرم به مدال نقره دست يافتند.

در روز دوم اين رقابت ها امروز (چهارشنبه) تيم ايران که در 5 وزن دوم تنها در يک وزن نماينده داشت، صاحب يک مدال طلا و يک مدال نقره شد. در وزن 54 کيلوگرم ميثم دلخاني و امين قلاوند با شکست تمامي رقباي خود فيناليست اين وزن شدند که در ديدار پاياني دلخاني با شکست قلاوند به مدال طلا دست يافت.

مسابقات 5 وزن اول نيز ديروز (سه شنبه) برگزار شد که در وزن 42 کيلوگرم عليرضا نجاتي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم گئورگي از گرجستان را شکست داد و راهي ديدار فينال شد. نجاتي در ديدار فينال با غلبه بر حريف خود به مدال طلا دست يافت. در همين وزن که 6 کشتي گير حضور داشتند. محمد جواد رضايي ديگر نماينده کشورمان نتواست به مدالي دست يابد.

در وزن 69 کيلوگرم، سيد احسان موسوي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم، آرمن ناسازيان از ارمنستان را شکست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وي با کسب پيروزي در مرحله نيمه نهايي در مسابقات پاياني شکست خورد و به مدال نقره دست يافت. در همين وزن علي احمد پورترکي ديگر نماينده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت. در اين وزن 14 کشتي‌گير حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا