گوناگون

باند شش نفره سرقت در شاهرود متلاشی شد/ دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرزایی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مردی 33 ساله در خیابانهای شاهرود با فعالیت ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی ها به 16 فقره سرقت به ارزش 500 میلیون ریال اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی سه تن از همدستان این متهم در بازجویی هایش، افزود: این متهمان 24 و 40 و 54 ساله در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به شناسایی دو مالخر حرفه ای اموال سرقتی در این پرونده اشاره کرد و انگیزه این سارقان را تامین هزینه های اعتیاد عنوان کرد.

میرزایی شناسایی و دستگیری مالخران را از مهمترین برنامه های قرارگاه مبارزه با سرقت این استان عنوان کرد و از شهروندان خواست فعالیت مشکوک سارقان و مالخران را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در شاهرود

فرمانده پلیس فتای استان سمنان نیز در این نشست از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی در شاهرود خبر داد و گفت: این فرد که سه سال به این فعالیت مشغول بوده است، با اجرای عملیات “پانگه آ هفت” که برای مبارزه با عرضه کنندگان داروهای غیرمجاز در فضای مجازی اجرای می شود دستگیر شد.

سرگرد سیدعلی میراحمدی با اشاره به رصد فضای مجازی و شناسایی این عامل که مردی 28 ساله اهل و ساکن شاهرود است از طریق سایت تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز، اظهار داشت: هدف از اجرای عملیات “پانگه آ هفت” کشف محصولات تقلبی و غیرمجاز، جلوگیری از فعالیت های تجاری غیرمجاز، افزایش آگاهی عمومی از خطرهای خرید و مصرف محصولات دارویی و پزشکی از وبسایتهای غیرمجاز و شناسایی تولید و توزیع کنندگان محصولات دارویی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا