گوناگون

بانکهای آمل برای وصول طلب 400میلیارد تومانی پرونده قضایی تشکیل دادند

81210951 5777763

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ علی طالبی ˈ روز یکشنبه در آستانه هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران افزود : این پرونده ها با پیگیری بانک های دولتی شهرستان برای حدود 20 بدهکار بانکی تشکیل شده است.

وی گفت : دستگاه قضایی برای احقاق حق مردم و برخورداری عادلانه آنان از امتیازهای عمومی تلاش می کند و با مفسدان این بخش که در سیستم اقتصادی ، نظام پولی و بازار شهرستان اختلال ایجاد می کنند، بشدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب آمل همچنین به ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و به متخلفان هشدار داد.

وی گفت : متاسفانه ساخت و سازهای صورت گرفته در زمین های کشاورزی در مناطق مختلف این شهرستان در سال های گذشته صورت گرفته ، اما نکته قابل بیان در مدیریت جدید استاندار مازندران و شهرستان ها ، عزم ملی و جهادی برای برخورد با عوامل زمین خواری و ساخت وسازهای غیرمجاز است.

طالبی افزود : در همین زمینه برای چند شورا و دهیار روستاها که در شهرک سازی و ویلاسازی گسترده در حاشیه روستاها و زمین های کشاورزی با تغییرکاربری نقش داشتند پرونده تشکیل شده است.

دادستان آمل به نحوه برخورد با مظاهر بدحجابی نیز اشاره و گفت : اعتقاد کامل دارم که در زمینه مظاهر علنی بدحجابی و بی عفتی در جامعه ، برخوردهای قضایی وپلیسی جواب نمی دهد و باید فرهنگ سازی از طریق خانواده ها صورت گیرد.

وی اضافه کرد : متاسفانه در این زمینه خلاء های قانونی وجود دارد که انتظار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح مدون و هدفمندی را تصویب کنند.ک/3

7327/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا