گوناگون

برنامه ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی زنجان ضروری است

81217758 5789714

محمدمهدی احمدنیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: محصولات کشاورزی در این استان هر سال بیش از سالهای گذشته تولید می شود.

وی یادآورشد: باید تمام بخش ها و ابعاد مرتبط با صادرات محصولات کشاورزی برای این منظور مهیا شود.

احمدنیا اظهار کرد: نگرش فعالان اقتصادی نیز باید نسبت به صادرات محصولات کشاورزی متحول شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پیش از این ابزار صادرات محصولات کشاورزی در دست وزارت صنعت، معدن و تجارت بود، اما از سال جاری با تمهیداتی که دولت در نظر گرفته است، این برنامه با مشارکت جدی وزارت جهاد کشاورزی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از این رو این وزارتخانه در تعیین تعرفه های مختلف، زمان ورود و خروج کالا و بسترهای مورد نیاز برای افزایش صادرات به طور جدی وارد خواهد شد.

احمدنیا با ابراز امیدواری نسبت به برقراری ارتباط موثر با گمرک، ادامه داد: امید می رود در آینده بتوان کالا را با ثبت نام مبادی تولید محصولات صادر کرد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: تشکیل تشکل های صادراتی از اهدافی است که امسال در برنامه های این استان قرار گرفته و در این زمینه هماهنگی های لازم با اتاق بازرگانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی این استان پاک و با کیفیت بالا هستند، از تولید محصولات ارگانیک توسط 80 بهره بردار در زنجان خبر داد.

7319/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا