گوناگون

برنامه هلال احمر برای کاهش 20 درصدی بودجه دولتی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید احمد موسوی در همایش مدیران ستادی و عامل استانهای جمعیت هلال‎احمر با موضوع بودجه و تصویب برنامه‎های استانی در سال ۹۳ برگزار شد، گفت: برای رسیدن به استقلال مالی در سال ۹۶ یعنی سال پایانی اجرای طرح تحول باید کمک دولت به جمعیت را به ۳۰ درصد برسانیم.

دبیرکل جمعیت هلال‎احمر با تاکید بر اینکه مدیریت حوزه‎های هزینه‎کردی و درآمدی ضروری است، افزود: بر این اساس پس از ارائه برنامه‎ها از سوی استانها، به همراه رئیس جمعیت، ۶ روز کاری به بررسی برنامه‎های استانی و تطبیق آنها با اهداف طرح تحول خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین سال تمرکززدائی در جمعیت هلال ‎احمر کلید خواهد خورد، اظهارداشت: تمرکز زدایی به معنای جزیره‎ای شدن جمعیت نیست و این مهم ضروری است تا ستاد ما به توان پاسخگویی و عملیاتی جمعیت اضافه شود، بر این اساس برنامه‎ریزی‌ها در طرح تحول بر این مبنا قرار گرفته است تا ۲۸ درصد از نیروهای ستادی ما در ۴ سال آینده به این بخش اضافه شوند.

موسوی افزود: بر این اساس جمعیت هلال‎احمر مجهز به سامانه کنترل و هماهنگی خواهد شد تا عملکرد هر بخش آن بر مبنای استانداردهای دقیقی ارزیابی شود.

دبیرکل جمعیت هلال‎احمر با تاکید بر اینکه امسال هفته هلال‎احمر بسیار ارزشمندی داشتیم، گفت: در این هفته برای نخستین بار با مقامات عالیرتبه کشور دیدار کردیم و بر این اساس رهنمودهای آنها افق طرح تحول هلال‎احمر را زینت خواهد بخشید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا