گوناگون

طرح کشاورزی دامپروری در ریگان اجرایی شد

81239023 5825754

به گزارش ایرنا، فرماندار ریگان روز سه شنبه در این آیین گفت: اولین بار در شهرستان ریگان در دشت ده رضا توسط شرکت کشت و صنعت کوثر اولین طرح کشاورزی دامپروری توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

ˈمنصور حسین پورˈ عنوان کرد: این طرح در سطح اولیه 250 هکتار با تجهیز چهار حلقه چاه و هزینه اولیه 15 میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح عظیم کشاورزی دامپروری برای 30 نفر اشتغال مستقیم و 20 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده که خوشحالی مردم این منطقه را در پی داشت.

فرماندار ریگان اظهار کرد: با همتی که این شرکت در این منطقه دارد و با سرمایه گذاری سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی را تا دو هزار هکتار افزایش خواهد داد.

وی گفت: این طرح در راستای رویکردهای استاندار کرمان مبنی بر جذب سرمایه گذار و مثلث توسعه اقتصادی در ریگان اجرایی شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این آیین گفت: شهرستان ریگان یکی از قطب های مهم کشاورزی در استان کرمان می باشد که دارای زمین های حاصلخیز و آب فراوان در دشت ده رضاست.

ˈعباس سعیدیˈ ادامه داد: افرادی که قصد سرمایه گذاری در این شهرستان را داشته باشند، تسهیلاتی در زمینه اجرای آبیاری تحت فشار، انتقال آب، تسطیح اراضی و الگوی کشت به آنها داده می شود.

وی تصریح کرد: در این مناطق کشت به صورت کشاورزی و الگوی کشت اجرایی و منابع آب در اختیار آنها قرار داده خواهد شد که بهره وری لازم را در این زمینه داشته باشند.ک/2

7440/8154

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا