گوناگون

بروز رسانی پرداخت حقوق بازنشستگان از الویت‌های سال جاریست

معاون صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان مساله‌ای است که باید از خیلی زمان‌های پیش مورد بررسی و آسیب شناسی قرار می گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، “علی دهگان” در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگان کرمان گفت: به روز رسانی پرداخت حقوق بازنشستگان از الویت‌های ما در سال جاری است.

وی افزود: پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان مساله‌ای است که باید از خیلی زمان‌های پیش مورد بررسی و آسیب شناسی قرار می‌گرفت.

معاون صندوق بازنشستگی فولاد کشور بیان کرد: باید تلاش خود را بیش از پیش به کار گیریم تا بتوانیم از این مرحله به خوبی عبور کنیم.

وی اظهارکرد: رفاه بازنشستگان و کارگران معادن از دیگر دغدغه‌های ما می‌باشد که باید هرچه سریعتر حل و فصل شود.

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگان فولاد استان کرمان نیز در این مراسم گفت: باید برای رضای خدا گام برداشت این تودیع و معارفه‌های تاثیری برای ما ندارد و دردی را دوا نخواهد کرد.

احمدعلی مقدم افزود: بازنشستگان نعمت‌ها و سرمایه‌های ملی این کشور هستند و اندوخته‌ها و تجربیات آنها برای ما ثروت محسوب می‌شود و تمام تلاش خود را برای حفظ عزت و کرامت بازنشسته‌ها خواهم کرد.

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگان فولاد استان کرمان سیستم کاری خود را برنامه محور عنوان کرد و گفت: به صورت تشکیلاتی و برنامه محور فعالیت خواهم کرد.

مقدم تصریح کرد: تعامل سازنده است که می‌تواند ما را برای رسیدن به اهداف صندوق بازنشسته‌ها یاری نماید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا