گوناگون

برگزاری جشنواره آموزشی ویژه کودکان خانه‌‌های کودک منطقه یک

بی‌نظیر سیاوشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن این فرهنگ در بین کودکان و والدین آن‌ها جشنواره آموزشی ویژه کودکان خانه‌ةای کودک محلات 26 گانه در موزه حیات وحش دار‌آباد برپا شد.

وی بیان کرد:‌در این مراسم که با حضور 500نفر از کودکان خانه های کودک و والدین آن‌ها برگزار شد کودکان بعد از بازدید از موزه حیات وحش دارآباد و بخش‌های مختلف آن، از غرفه‌های آموزشی تدارک دیده در خصوص بحران آب،راه‌های هدر نرفتن منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف آب دیدن کردند.

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک تصریح کرد: کودکان در این غرفه‌های آموزشی از طریق نقاشی روی صورت و طراحی تصاویر با موضوع بحران کم آبی در ایران و جهان آشنا شدند.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره و تئاتر‌های آموزشی برگزار شده در آن، آموزش مدیریت و مناسب در هدر نرفتن آب، کنترل مصرف آب و استفاده بهینه از آن بود.

سیاوشی خاطرنشان کرد: کودکان خانه‌های کودک محلات 26 گانه در پایان برگزاری این جشنواره شاد و مهیج پکیج‌های آموزشی حاوی آموزش مصرف بهینه آب و راه‌های هدر نرفتن آن را دریافت کردند و از آن‌ها پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا