گوناگون

برگزاری جشنواره جوان سرباز در 19 خردادماه

معاون اجرایی ارتش و دبیر اجرایی جشنواره ی جوان سرباز با اشاره به جشنواری جوان سرباز که قرار است 19 خرداد برگزار شود، بیان کرد : این آیین به نوعی احترام و ارزش گذاری به سرباز در درجه ی اول و سپس نشان دادن منزلت خدمت سربازی در ایران پس از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرباز چه در زمان هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، و چه در این زمان در تامین امنیت مرزها عنصر تعیین کننده، مورد تکریم و احترام است.
 
امیر محمودی با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره ی جوان سرباز اعلام کرد: این کار به منظور ارتقای روحیه و انگیزه ی خدمتی کارکنان جوان وظیفه ی سرباز در نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
 
وی اظهار کرد: سرباز، دفاع، اقتدار و امنیت ملی، سرباز، ایثارگری و فداکاری و سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته از جمله محورهای مهمی است که بر اساس آن ها سربازان برتر نیروهای مسلح گزینش می شوند.
 
دبیر اجرایی جشنواره ی جوان سرباز با بیان این مطلب که شعار جشنواره ی امسال “سرباز، عزت دین، اقتدار و امنیت کشور” است، توضیح داد: در کل 35 سرباز در سطح ستاد کل نیروهای مسلح انتخاب می شوند که از این تعداد 12 تن از سوی ارتش، 2 سرباز از ستاد کل، 9 تن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 9 سرباز از نیروی انتظامی و 3 تن از سوی وزارت دفاع برگزیده می شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا