گوناگون

برگزاری مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال درویش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال های متوالی فعالیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، 12 نماینده استان فوت کرده اند که پنج نفر از آنان شهید بوده اند.

وی در خصوص نمایندگان شهید خوزستان عنوان کرد: محمد کاظم دانش نماینده اندیمشک، محمد جواد شرافت نماینده شوشتر و گتوند، علیرضا چراغ زاده دزفولی نمانده رامهرمز، سید ابوالقاسم داوود موسوی دامغانی نماینده رامهرمز و علی معرفی زاده نماینده شادگان نمایندگانی هستند که در سال های بعد از انقلاب شهید شده اند.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: غلامرضا رحیمی حاجی آبادی نماینده ماهشهر، سید محمد موسوی طره نماینده دشت آزادگان، قلی شیخی نماینده ایذه و باغملک، سید مصطفی فاروق دزفولی نماینده دزفول، محمد رشیدیان محمد نصر اللهی نمایندگان آبادان و لطف الله زارعی قنواتی نماینده بهبهان از دیگر نمایندگان این استان هستند که هم اکنون در قید حیات نیستند.

درویش با بیان اینکه این مجلس نکوداشت این افراد برای نخستین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود، گفت: این مراسم دهم خرداد ماه سال جاری آغار به به مدت یک یک هفته اجرا خواهد شد.

مشاور استاندار خوزستان ادامه داد: برای اجرای این برنامه از شخصیت های ملی و نمایندگان ادوار مختلف شهرهای استان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا