گوناگون

برگزاری مراسم همزمان جشن عاطفه‌ ها در 2600 مدرسه/ کمک یک میلیارد و ‏‏275 میلیون تومانی اصفهانی ها به دانش‌آموزان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سوادکوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم نمادین آغاز جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه ها در روز چهارشنبه 16 مهر ماه در مدارس، پنج شنبه 17مهر ماه در پایگاه‌های ‏کمیته امداد، بسیج و مراکز نیکوکاری برگزار می شود.

وی با اشاره به مدارس برگزار کننده جشن عاطفه ها افزود:  این مراسم در روز چهارشنبه شانزدهم مهر ماه از  ساعت 9 صبح با همکاری آموزش و پرورش استان و هم‌زمان در دو هزار و 600 مدرسه و ‏آموزشگاه برگزار می ‌شود.

معاون مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تاکید کرد: همچنین در روز جمعه 18 مهر ماه پایگاه‌ های این کمیته در مصلاهای ‏برگزاری نماز جمعه کمک های نمازگزاران را جمع‌آوری می‌کند و مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها نیز در دبیرستان شهیده بتول عسگری اصفهان  واقع در خیابان کمال با حضور مسئولان آموزش و پرورش، بسیج، کمیته ‏امداد و ارگان های دیگر برگزار می شود.

وی افزود: کمک های جمع‌آوری شده ‏ در  این جشن عاطفه ‌ها در اختیار اولیای مدارس قرار می گیرد و در نهایت به دست دانش‌آموزان ‏نیازمند همان ‏مدرسه یا مدارس مناطق محروم می ‌رسد.

پیش بینی 3730 پایگاه جشن عاطفه ها در استان اصفهان

سوادکوهی با بیان اینکه میزان کمک‌ های دانش‌‏ آموزان استان در جشن عاطفه ‌های سال 92 حدود 500  میلیون ‏تومان بوده است، تاکید کرد: مردم نیکوکار استان در جشن عاطفه ‌های سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ‏‏275 میلیون تومان به دانش‌ آموزان نیازمند کمک کردند.

وی ادامه داد: برای امسال سه هزار و 730 پایگاه در سطح استان پیش‌بینی ‏شده است که 380 پایگاه توسط کمیته امداد در استان، دو هزار و 600 پایگاه با هماهنگی آموزش و پرورش و آموزشگاه‌ ها و مدارس استان،200 پایگاه توسط بسیج و 520 ‎پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری برپا شده است.

سوادکوهی تصریح کرد: همچنین پایگاه‌ هایی در سطح مساجد و مراکز نیکوکاری زیر نظر هیئت مدیره مراکز نیکوکاری و با همکاری کمیته امداد کمک‌های مردمی جشن عاطفه ها را جمع‌آوری و میان نیازمندان ‏توزیع می‌ کنند‎.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا