گوناگون

بر روی کف پوش منازل دارای سامانه گرمایش فرش پهن نکنید

عضو گروه تخصصی تأسیسات مکانیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان گفت: در منازلی که از سیستم‌های گرمایش از کف استفاده می‌شود نباید فرش زیادی استفاده کرد.

«سیدامیر احقر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی همدان، اظهار کرد: سامانه‌ی گرمایش از کف برای منازل مناسب است و نباید فرش زیادی بر روی کفپوش منازل پهن کرد، چون پرزهای فرش در هوا معلق شده و به داخل ریه افراد فرو می‌رود.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی برای جلوگیری از ایجاد مشکل در تنفس، همه‌ی دریچه‌های منازل خود از جمله دودکش‌ها را نبندید و اگر در منازل خود احساس سرگیجه کردید تا حد ممکن پنجره‌ها را باز بگذارید.

عضو گروه تخصصی تأسیسات مکانیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان بهترین و موثرین راه برای جلوگیری از ورود سرما استفاده از دیوارهای دوجداره با قرارگیری یونولیت در وسط به‌ویژه در منازل بالای پارکینگ و آخرین طبقه دانست.

احقر خاطرنشان کرد: استفاده از بتن یا آجر در ساخت و ساز ساختمان‌ها بمنظور جلوگیری از سرما تفاوتی ندارد، چون مهم‌ترین مسأله استفاده از عایق است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا