گوناگون

بلومبرگ: آفریقای جنوبی از انجمن جهانی طلا خارج شد

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از بلومبرگ، شرکت انگلوگلد آسانتی (سومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان) نیز از این انجمن خارج شد.

سخنگوی شرکت گلدفیلدز تلفنی به بلومبرگ گفت: تصمیم این شرکت کاملا براساس هزینه است.

اعضا به ازای هر اونس طلای تولیدشده به انجمن می پردازند و با همه کاهش هزینه هایی که ما انجام داده ایم به ویژه اینجا در گلد فیلدز، به دقت عضویت خود در همه انواع سازمان های جهان را بررسی کرده ایم.

استوارت بیلی سخنگوی شرکت انگلوگلد نتوانست برای اظهار نظر برسد.

انجمن جهانی طلا، شامل سازمان توسعه صنعت بازار طلا است و اعضای آن از جمله شرکت های باریک گلد و نیومانت از بزرگترین تولیدکنندگان طلا هستند.

انجمن جهانی طلا از خروج این شرکت ها ابراز تاسف کرد و با ارسال بیانیه ای گفت: از این شرکت ها به خاطر همه حمایت هایشان سپاسگزاریم و امیدواریم در آینده این شانس را داشته باشیم که بار دیگر از آنها استقبال کنیم.

انگلو گلد و گلد فیلدز در سال گذشته هزینه ها را کم کرده اند زیرا به دنبال مطابقت با قیمتی بودند که 21 درصد از آغاز سال گذشته کاهش داشته است.

نیک هلند مدیرعامل شرکت گلدفیلدز، انجمن طلا را در مسیری هدایت کرد که گزارش های هزینه بیماری کارگران در سال گذشته را بپذیرند تا به سرمایه گذاران درک بهتری از حاشیه سود تولید بدهند.

چنین هزینه هایی از هزینه های معمول و سنتی فراتر می رود زیرا در آن پرداخت هایی مانند هزینه های سرمایه ای، مدیریت و اکتشاف نیز حساب می شود.

اقتصام(6)1063**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا