گوناگون

بهره برداری از 2000 راه آسفالته روستایی کشور تاپایان سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرشفیع بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از راههای روستایی خوی با بیان اینکه 103 هزار كيلومتر راه روستايي آسفالت در سطح كشور وجود دارد اظهارداشت: در حال حاضر 90 درصد جمعيت روستايي كشور از راه آسفالته برخوردار هستند.

وي در ادامه افزود: پيش بيني مي شود در 4 ماهه اول سال آينده نيز دو هزار كيلومتر ديگر از راههاي روستايي بهسازي و آسفالت شوند.

معاون ساخت و توسعه راه روستايي وزير راه و شهرسازي اظهار داشت: تعدادي از روستاهاي 4 استان اعم از هرمزگان، سيستان وبلوچستان، آذربايجان غربي و كرمان جزو روستاهاي كمتر برخوردار به شمار مي روند.

میرشفیع با بیان اینکه از امسال تلاش مي شود با تزريق بيشتر اعتبارات و تسريع در كار پيمانكاران عقب افتادگي ها را جبران كرد گفت: با بهره برداری از طرح های دردست اجرا شاخص راههای روستایی برخوردار افزایش می یابد.

وی با بيان اينكه با بهسازي و آسفالت اين تعداد راههاي روستايي مجموع طرحهاي آسفالت شده كشور به 105 هزار كيلومتر افزايش خواهد يافت افزود: امسال 10هزار ميليارد ريال اعتبار براي توسعه شبكه راههاي روستايي كشور اختصاص يافته است.

راههاي روستايي بيانلو، آلمالو، هندوان، زري، راويان شهرستان خوي و راههاي روستايي عزيز كندي، قورشا قلوي ، عادل كندي و چتو شهرستان پلدشت و راه ارتباطي سه راهي طوره به سنق شهرستان شوط و راههاي روستايي ماكو و چالدران از جمله بازديد هاي بودند كه معاون راه و روستايي وزير راه و شهرسازي ضمن گفتگو با روستائيان اين شهرستان ، مسائل و مشكلات مردم اين روستاها را بررسي كردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا