گوناگون

بهره مندی اهالی 39 روستای محروم استان اردبیل از گاز طبیعی

81232725 5815077

منصور حقیقت پور روز پنجشنبه در دیدار با اهالی روستای پته خور از توابع شهرستان نمین از اخذ یکصد میلیارد ریال اعتبار از وزیر مربوطه برای گازرسانی به این روستاها خبر داد.

وی افزود: تمام این روستاها در شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی همچنین از اختصاص 50 میلیارد ریال در سال جاری برای تکمیل طرح هادی 30 تا 40 روستای حوزه انتخابیه خود خبر داد و خواستار اقدام سریع بنیاد مسکن برای اجرا و تکمیل این طرح ها شد.

وی به اخذ مجوز چهار بانده کردن محور اردبیل ، آستارا از شهر نمین تا آستارا اشاره کرد و گفت: این پروژه امسال عملیاتی می شود.

وی 300 میلیون ریال برای تجهیز فضاهای آموزشی و لایروبی رودخانه روستای پته خور اهدا کرد و نسبت به پیگیری اختصاص یک دستگاه ماشین سنگین بیل بکو به دهیاری این روستا از وزارت کشور و تامین اعتبارات لازم برای احداث سد معیشتی ، اجرای کامل طرح هادی و فنس کشی زمین ورزشی روستای پته خور قول مساعد داد.

وی همچنین از تلاش های نمایندگان مردم استان برای توسعه و عمران مناطق محروم استان و نهایی شدن مراحل کارخانه پتروشیمی اردبیل خبر داد.

وی اظهار کرد: حرکت این کارخانه به سمت خط تولید به زودی آغاز می شود.

وی افزود: مذاکرات در زمینه راه اندازی کارخانه داروسازی در استان هم در حال انجام است و با راه اندازی این کارخانه برای بیش از 600 نفر از جوانان بیکار استان زمینه اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا ، عبدالله نعیمی بخشدار مرکزی نمین هم در این نشست نیمه تمام ماندن طرح هادی ، اجرای کانال بتنی بین مزارع کشاورزی و بیکاری جوانان را از مهم ترین مشکلات و نیازمندی های اهالی روستای پته خور ذکر کرد و خواستار توجه مسوولان به این مشکلات شد.

7120/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا