گوناگون

دلارهای عربستانی پشتیبان گروه ترویستی داعش/دشمنان در پی نمایش جلوه ناصحیح از اسلام هستند

“سید صادق علامه” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش عربستان در ناآرامی‌های عراق، گفت: دلارهای عربستانی پشتیبان گروه تروریستی بعثی تکفیری داعش است و آنان بدون شارژ مالی و نظامی از سوی عربستان نمی‌توانند عملیات گسترده‌ای انجام بدهند و البته نقش آمریکا هم در این جریان بسیار پررنگ است.
 
مسئول سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه غرب دولت روی کارآمده عراق را قبول ندارد، اظهار داشت: انتخابات عراق از سوی مردم تائید شده، ولی آمریکا این انتخابات را قبول ندارد و تنها زمانی دموکراسی را پذیرفته که به نفع خودشان باشد.

وی با بیان اینکه ناآرامی‌ عراق با چراغ‌ سبز آمریکا صورت می‌گیرد،‌ تصریح کرد: آنها به دنبال نمایش جلوه‌های خشن و ناصحیح از اسلام به مردم جهان هستند و می‌خواهند اسلام را دین قتل و غارت و وحشیگری معرفی کنند و با این کار اوج عناد خود را با مسلمانان نمایان می‌کنند.

علامه در پایان خاطر نشان کرد: از آمریکا و سازمان ملل توقعی نمی‌رود که در این امر جدی عمل کنند، زیرا سالهاست که این قبیل ظلم‌ها از سوی صهیونیست به مردم فلسطین وارد می‌شود، اما سازمان‌های مدعی حقوق بشر چشم و گوش خود را به روی این وقایع بسته‌‌اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا