گوناگون

به روزرسانی نقشه تهران یک سال عقب افتاد/ تقویت همکاری‌ها با سازمان جغرافیایی

2333600 822 
علیرضا آزموده اردلان در گفتگو با  خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه در بهترین موعد زمانی برای انجام پروازهای پوششی به منظور عکسبرداری برای تهیه نقشه یک بیست و پنجم جدید تهران به دلایل امنیتی مخالفت شد و ما ابزاری برای به روزرسانی این نقشه نداریم.
وی ادامه داد: در صورتی که این پروازهای پوششی صورت می‌گرفت اکنون مشغول تهیه اطلاعات مبنایی بودیم ولی متأسفانه از انجام این خدمت منع شدیم.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور تأکید کرد: نقشه یکم بیست و پنجم تهران 100 درصد باید به روزرسانی شود ولی به دلیل عدم هماهنگی‌‌ها در تهیه اطلاعات مبنایی این امر به مدت حداقل یک سال به عقب افتاد.

اردلان با بیان اینکه همکاری‌های دو سازمان جغرافیایی در نقشه‌برداری کشور بیش از گذشته تقویت یافته است گفت: بعد از آنکه از انجام پروازهای پوششی سازمان نقشه‌برداری مخالفت شد تجهیزات، ‌ابزار و خلبان متخصص در اختیار سازمان جغرافیایی قرار گرفت تا اقدام به پروازهای پوششی کنند اما متأسفانه زمان از دست رفته بود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین موعد زمانی برای عکسبردای از تهران در تعطیلات نوروز می‌باشد که دو عامل اصلی پوشش برگ درختان در خیابان‌ها و آلودگی هوا وجود ندارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا