گوناگون

بيت‌آشور: تشنه صعود هستيم

مهرداد بيت‌آشور با اشاره به حضورش در جام جهاني 2014 و لحظه ورود تيم ملي به برزيل اظهار داشت: لحظه‌اي که هواپيماي ما وارد خاک برزيل شد و از پنجره هواپيما به بيرون نگاه مي‌کردم را هرگز فراموش نمي‌کنم.

به نقل از تسنيم، وي حضورش در برزيل را يک تجربه بسيار خوب خواند و درباره اولين تجربه حضور در جام جهاني گفت: نمي‌دانم چه حسي در جام جهاني خواهم داشت، چراکه اين اولين حضور من در چنين تورنمنتي است.

بيت‌آشور ادامه داد: اينکه به اندازه کافي از حضور در جام جهاني لذت خواهم برد يا نه برايم روشن نيست، اما در حال حاضر فقط به انجام وظيفه‌ام فکر مي‌کنم. در حال حاضر يک وظيفه دارم که آن هم داشتن بهترين عملکرد در ميدان مسابقه است و مي‌خواهم به اين وظيفه عمل کنم.

مدافع تيم ملي در خصوص گروه F جام جهاني و مدعيان صعود اين گروه عنوان کرد: مطمئناً آرژانتين در گروه ما مدعي اول صعود است و آنها سزاوار مقام نخست گروه ما نيز هستند. براي مشخص شدن دومين تيم صعود کننده از گروه و کسب جايگاه دومي در جدول نيز سه تيم ديگر با هم رقابت مي‌کنند. ما، نيجريه و بوسني تشنه به دست آوردن جايگاه دومي جدول هستيم و به همين دليل معتقدم بازي اول‌مان بسيار مهم است.

وي با بيان اينکه بايد بتوانيم برابر نيجريه نتيجه بگيريم، گفت: بايد شروع خوبي در جام جهاني داشته باشيم و اين مي‌تواند براي ما بسيار مهم باشد. دوشنبه اولين بازي ما برگزار خواهد شد و تمام بازيکنان تيم ملي مي‌گويند که از حضور تماشاگران ايراني در ورزشگاه شوکه خواهم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا