گوناگون

محفل قرآنی”نسیم وحی” برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان نورین مقدم سه شنبه عصر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: محفل انس با قرآن “نسیم وحی” در ایام ماه رمضان با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و انس هر چه بیشتر افراد و به خصوص جوانان با کلام نورانی وحی در ماه نزول قرآن و همچنین ترویج فرهنگ ومعارف قرآنی در سطح عمومی و شناسایی و استفاده از توان اجرایی تشکل‌های قرآنی محله انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم و محافل محلی و پارکی یکی از ظرفیت‌های مناسب و مطلوب برای انتقال مفاهیم و پیام‌های آموزشی و معارف دینی بین شهروندان شهر بهشت است.

نورین مقدم افزود: این مراسم با حضور قاریان مطرح کشوری و بین‌المللی انجام می‌شود و در ادامه برنامه یک جزء از قرآن تلاوت و هر شب تفسیر آیاتی از قرآن ارائه می‌شود.

نورین‌مقدم ادامه داد: در حاشیه این مراسم، برنامه‌های متنوع و جذاب قرآنی، تواشیح، سخنرانی و قرعه کشی بین حاضران اجرا خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: به دلیل تجربیات و سوابق سال‌های گذشته، اجرای این نوع محافل قرآنی از یک سو با اقبال عمومی شهروندان همراه بوده و ازسوی دیگر به دلیل بعد محلی آن، سبب گسترش معارف و فرهنگ قرآنی در بین شهروندان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا