گوناگون

بيت آشور: تيم خوبي هستيم

درست است که استيون بيت آشور به همراه تيم ملي فوتبال ايران در برزيل حضور دارد و اين نخستين جام جهاني است که اين بازيکن در آن شرکت مي‌کند اما بيت آشور از آن دست بازيکناني نيست که اجازه دهد شرايط محيط روي عملکرد او تاثيري داشته باشد. او کاملا روي تيمش تمرکز کرده و آماده حضور در ديدارهاي سختي است که در گروه F انتظار تيم او را مي‌کشد.

به نقل از فارس، بيت آشور در اين زمينه گفت: اگر بخواهيد از شرايط هتل يا زمين تمريني مي‌‌گويم. تمام کارهايي که ما در طول روز انجام مي‌دهيم به همين‌ها مربوط مي‌شوند. بيشتر مردم شايد فکر کنند ما به تعطيلات آمده‌ايم اما من به هر کجا که بروم حتا در MLS، فقط براي فوتبال بازي کردن است.

گروه F بسيار سخت است و در آن آرژانتيني حضور دارد که يکي از شانس‌هاي نخست قهرماني به شمار مي‌رود. بوسني و هرزگوين هم که در مرحله گروهي راهيابي به جام جهاني تنها يک شکست در کارنامه‌اش ديده مي‌شود. نيجريه هم ديگر تيمي است که در اين گروه حضور دارد.

براي ايران کاري سخت است که بتواند از اين گروه امتيازي کسب کند چه برسد به اينکه آنها بخواهند فکر صعود از اين گروه را از سر بگذرانند اما بيت آشور بر اين باور است ايران توانايي کسب نتيجه‌هاي خوب را دارد.

وي در اين زمينه گفت: بدون شک آرژانتين شانس نخست صعود از گروه است. آنها شايسته صعود هستند. تيم بزرگي بوده و هر کسي فکر مي‌کند به سادگي از اين گروه راهي مرحله بعد خواهند شد اما رتبه دوم چيزي است که هر تيمي مي‌تواند به آن برسد. سه تيم ديگر در گروه هستند که براي رسيدن به آن تلاش مي‌کنند. به همين دليل براي ما مهم است که جام را چطور آغاز کنيم و در نخستين قدم خيلي خوب گام برداريم.

ديدار نخست ايران دوشنبه مقابل نيجريه است و هيچ چيز به جز کسب سه امتياز نمي‌تواند ايران را به صعود از گروه اميدوار کند. پيروزي در اين ديدار مي‌تواند آنها را به صعود اميدوار کند.

بيت آشور بر اين باور است که تيم ملي کشورش ممکن است نام‌هاي بزرگي را در خود نداشته باشد اما اين موضوع مي‌تواند به سود آنها باشد. اتحاد اعضاي تيم ملي ايران چيزي است که در کمپ تمريني اين تيم به چشم مي‌خورد.

بيت آشور در اين زمينه هم گفت: فکر مي‌کنم از نظر دفاعي سازمان‌يافتگي خوبي داريم. وقتي به ساير تيم‌ها نگاه مي‌کنيد و تک تک بازيکنان را مورد بررسي قرار مي‌دهيد، مي‌بينيد که سوپر استارهايي در ترکيب خود دارند. فکر نمي‌کنم ما سوپر استاري در ترکيب تيم‌مان داشته باشيم اما يک تيم خوب هستيم. بدون شک همه مي‌دانند که تيم بودن مي‌تواند تمام ويژگي‌هاي فردي را تحت پوشش خود قرار دهد. اتحاد ما سازنده بوده و اگر بتوانيم آن را به ديدار نخست پيوند زده و پويايي‌مان را حفظ کنيم بايد بگويم اعتماد زيادي به خودمان پيدا مي‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا