گوناگون

بیش از 17 عنوان برنامه درهفته قوه قضائیه دراستان سمنان برگزار می شود

81209084 5774294

ˈمحمد صدیقی نیاˈ روز شنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در جمع مسوولین روابط عمومی ادارات تابعه این قوه در مجتمع دادگستری کل استان سمنان گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی در موضوعاتی نظیر آموزش های حقوقی و قضایی در جامعه، پیشگیری وکاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

وی با تاکید براینکه رویکرد کمیته اطلاع رسانی دستگاه قضایی، انتشار وقایع و حوادث جامعه نیست گفت: بیشترین تلاش در اطلاع رسانی حفظ حقوق خصوصی شهروندان و ارائه اخباری است که مردم با اطلاع از آن دچار آسیب نشده و افراد خاطی نیز از ارتکاب بازداشته شوند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان سمنان افزود: اطلاع رسانی آموزشی و پیشگیرانه، برقراری ارتباط مردم با مسوولین قضایی استان و ارائه گزارشهایی از فعالیتهای صورت گرفته توسط دادگستری و ادارات تابعه قوه قضائیه در استان سمنان از مهمترین وظایف کمیته اطلاع رسانی در هفته بزرگداشت قوه قضائیه است.

صدیقی نیا افزود: از یکشنبه اول تا هفتم تیر به ترتیب به عنوان قوه قضائیه، ولایتمداری و مدیریت جهادی اقتصاد و فرهنگ – قوه قضائیه و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، قوه قضائیه، حقوق بشر اسلامی و پاسداشت حقوق شهروندی، قوه قضائیه، ایثار، شهادت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قوه قضائیه و مبارزه با مفاسد اقتصادی، قوه قضائیه، قانون مداری و استقلال قضایی، قوه قضائیه و حفظ امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نامگذاری شده است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی دادگستری استان سمنان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نشست مطبوعاتی رئیس و اعضاء شورای قضایی، بازدید از زندانها و اعطای مرخصی به زندانیان واجد الشرایط، برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و ادارات تابعه، عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهداو ایثارگران، بازدید از شعب شورای حل اختلاف دادگستری و نشست روسا و دادستانهای عمومی و انقلاب را از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه در استان سمنان برشمرد.

در این نشست مسوولان روابط عمومی ادارات تابعه قوه قضائیه در خصوص برگزاری مطلوب مراسم مشترک برای گرامیداشت هفته قوه قضائیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.ک/2

599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا