گوناگون

بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج هفته دولت 95 به بهره برداری می رسد

81199239 5757449

به گزارش خبرنگارایرنا، محمد جعفر علیزاده روز جمعه در نشست بررسی وضعیت بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این بیمارستان هم اکنون افزون بر 65درصد است.

وی بیان کرد: میزان اعتبارات تخصیص یافته این پروژه در سال 92 با 110 درصد افزایش حدود 88 میلیارد ریال بوده است.

علیزاده با بیان اینکه بیش از 35 میلیارد ریال نیز در سال جاری به این پروژه اختصاص داده شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 86 و در زمینی به مساحت سه هکتار آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این طرح به توجه به محدودیت های اعتباری حدود دوسال متوقف شده بود که با شروع دولت تدبیر و امید و اهمیت موضوع سلامت روند اجرایی این بیمارستان فعال شد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان آموزشی و درمانی را تاکنون افزون بر 260 مییلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری آن نیز افزون بر 220 میلیارد ریال برآورد شده است.

علیزداه تاکید کرد: رویکرد اصلی وزارت راه وشهرسازی و سازمان مجری ساختمان های دولتی کشور این است که این طرح تا زمان اتمام و تکمیل نهایی به هیچ وجه متوقف نشود.

وی با اشاره به برخی مشکلات و معارضات اجتماعی در زمینه صدور پروانه ساختمانی و ادعای شهرداری یاسوج مبنی بر بدهی 18 میلیارد ریالی برای پرداخت عوارضات خواستار همکاری و شتایب بخشی در رفع این مشکل از سوی مسولان اجرایی استان به ویژه استاندار کهگیلویه وبویراحمد شد.

علیزاده ابراز داشت: این بیمارستان دارای هشت اتاق عمل، بخش های داخلی، زنان و زایمان، نوزادان وکودکان و مراقبت های ویژه، اورژانس ، آزمایشگاه های تخصصی و آی، سی، یو و سی، سی، یو با پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است.

وی افزود: با توجه به تعهدات لازم از سوی سازمان مجری ساختمان های دولتی کشور تمامی تجهیزات مورد نیاز آموزشی و درمانی این بیمارستان نیز تامین خواهد شد.

671/7530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا