گوناگون

تأکید مدیر تعاون لرستان بر اجرا شدن سند توسعه اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر اجرا شدن سند توسعه‌ی اشتغال استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«علی آشتاب» در جلسه‌ی کارگروه اشتغال شهرستان خرم‎آباد، گفت: سند توسعه‌ی اشتغال، چراغی برای ما در راستای رسیدن به اهداف است.

وی ادامه داد: دو برنامه‌ی ما در این سند، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است که سهم هر دستگاه مشخص شده و مسئولان مربوطه باید با تلاش همه‎جانبه به وظایف خود عمل کنند.

آشتاب با تأکید بر اینکه به‌دنبال ارائه‌ی آمار غیرواقعی نیستیم، افزود: سند توسعه‌ی اشتغال، چشم‎انداز دارد و باید در این راستا حرکت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به محدودیت‎های این استان در بحث اشتغال، تصریح کرد: به‌اندازه‌ی کافی در حوزه‌ی اشتغال و سرمایه‎گذاری مشکل داریم و چون زمان تنگ است نباید وقت را از دست بدهیم و اگر می‎خواهیم این سند محقق شود باید همه‌ی نهادهای مربوطه کمک و حمایت کنند.

وی یادآور شد: باید آماری که ارائه می‎شود، واقعی، قابل رصد و در سامانه به ثبت برسد. آماری که هم‌اکنون دستگاه‎های اجرایی خرم‎آباد گزارش داده‎اند با چیزی که در سامانه به ثبت رسیده بیش از 100 نفر تفاوت دارد.

آشتاب خاطرنشان کرد: مشکل‎ها را آسیب‎شناسی کرده‎ایم و راهکاری لازم برای برطرف کردن آنها ارائه داده شده است که امید می‌رود با وجود این راهکار وضعیت اشتغال بهتر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه دو میلیارد و 215 میلیون تومان تسهیلات به مجریان پرداخت شده است، تصریح کرد: شاید این پول زیاد نباشد اما حدود چهار طرح بهره‎مند شدند. طرح‎های زیادی داریم که باید تعیین تکلیف شوند یا تسهیلات پرداخت شود و یا طرح‎های دیگر جایگزین شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا