گوناگون

خواجه‌وند: پولادي بازيکن پرسپوليس است

مهدي خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در مورد جلسه امروز هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در اين جلسه بيشتر در مورد تيم‌هاي پايه بحث شد و حسين عبدي هم گزارشي در خصوص وضعيت تيم‌هاي پايه باشگاه پرسپوليس ارائه داد. اعضاي هيئت مديره بر اين مسئله اصرار دارند که تيم‌هاي پايه پرسپوليس هر چه بهتر و قوي‌تر فعاليت داشته باشد.

وي ادامه داد: تصويب اساسنامه و چارت اداري باشگاه هم از ديگر موارد بحث شده در جلسه امروز بود.

سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا در مورد وضعيت محمد زادمهر و جعفر کاشاني در هيئت مديره بحثي صورت گرفت خاطرنشان کرد: زادمهر عضو هيئت مديره پرسپوليس است و نيازي به صحبت در اين باره نبود. آقاي کاشاني هم عضو کميته فني است نه هيئت مديره که در موردش صحبت کنم.

خواجه‌وند در خصوص اينکه آيا در جلسه امرور در مورد وضعيت سيدجلال حسيني و مهرداد پولادي هم صحبت شده تاکيد کرد: صحبت خاصي صورت نگرفت فقط گزارشي از وضعيت بازيکنان ملي‌پوش (حسيني و پولادي) ارائه و بنا شد حسيني فردا جلسه حضوري با مديرعامل باشگاه داشته باشد. مهرداد پولادي هم که با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد و بازيکن ما محسوب مي‌شود. در مجموع شخص مديرعامل در اين موارد تصميم‌گيرنده است.

سخنگوي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا جلسه با حضور تمام اعضا صورت گرفته است گفت: به غير از سياسي و مونسان بقيه اعضا در جلسه امروز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا