گوناگون

گودرزي: اصلاح فوتبال با بخشنامه ممکن نيست

به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزي امروز در جمع تعدادي از مسئولان اتحاديه فوتبال باشگاه‌هاي ايران و کانون مربيان در توضيح علل مشکلات فوتبال ايران، اظهار داشت: بخش عمده‌اي از آن به نوع مديريت‌ها برمي‌گردد. طبعا يک مديريت مطمئن و مقتدر مي‌تواند برروي ساختار و اصلاح وضع موجود اثر تعيين کننده‌اي داشته باشد.

وي در ادامه بررسي مشکلات فوتبال به موضوع ساختار آن اشاره کرد و افزود: مجمع فدراسيون فوتبال و نفرات حاضر در آن يکي از عوامل تعيين کننده در اصلاح ساختار هستند هرچه افراد موثرتر و کارشناس‌تر درحوزه فوتبال باشند روند توسعه فوتبال بهتر خواهد شد.

زير ساخت‌ها و منابع انساني موارد ديگري بود که گودرزي در بحث اصلاح ساختار فوتبال ايران مطرح کرد و گفت: نظام باشگاهداري از مهمترين مسائل اصلاح ساختار فوتبال ايران است که در آن مربي، بازيکن، داور، پيشکسوت و کارشناس نقش دارند. البته در دل اين ساختار دانش و تجربه هم وجود دارد که افراد کارکشته و آشنا به فوتبال مي‌توانند با ورود به مسائلي مانند آموزش و استعداديابي به اصلاح فوتبال ايران کمک کنند.

گودرزي همچنين نقش رسانه‌ها و مسائل فرهنگي را در اين موضوع مورد توجه قرار داد و تاکيد کرد: کار فرهنگي مناسب و تعريف شده شخصيت فوتبال را در جامعه بالا مي‌برد و تمامي اين موارد در کنار يک کار تبليغي و رسانه‌اي مي تواند افکار عمومي را تحت تاثير قرار دهد و نوع قضاوت آنها را نسبت به فوتبال تغيير دهد.

وزير ورزش و جوانان در پايان يادآور شد: مجموعه فوتبال خودش بايد دست به اصلاح فوتبال ايران بزند و اين بهترين راه است. اصلاح فوتبال و رفع مشکلات امروز آن با بخشنامه و دستور العمل ممکن نيست.

در اين نشست عزيز محمدي، مرتضوي ، اوليايي، مايلي کهن، نادر و ناصر فرياد شيران به همراه سجادي معاون قهرماني، احمدي معاون فرهنگي، حميد گرشاسبي مدير وزارتي و مازيار ناظمي رئيس مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا