گوناگون

تجربیات اقتصاد مقاومتی منجر به ارائه نقشه راه شد/ مسئولان مراقب امانت مسئولیت باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طباطبایی یزدی ظهر يكشنبه در مراسم توديع و معارفه مدير كل سابق و جديد سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي نيز با اشاره به عملكردش در سازمان جهاد كشاورزي استان اظهار كرد: در استاني كه از 37 دشت موجود در آن 33 دشت امكان بهره برداري آب وجود نداشته باشد راهي جز بهرهوري درست علمي و اصولي باقي نخواهد ماند.

وی افزود: در چند سال گذشته حدود 35 هزار هكتار از زمين هاي كشاورزي خراسان رضوي زير پوشش آبياري نوين رفته اند. كه اين مهم به دليل بهره وري مناسب از آبهاي موجود در استان بوده است.

طباطبايي همچنين به وجود بیش از 140 هکتار کشت‌های گلخانه‌ای در خراسان رضوي اشاره و اظهار كرد: در سال گذشته 330 هکتار پروانه نظام مهندسی نیز صادر شده است.

وي همچنين به وجود 23 ميليارد تومان سرمايه در صنودوق توسعه كشاورزي استان اشاره و اظهار كرد: اين صندوق در ابتداي امر كارش را با حدود هفت ميليارد تومان آغاز كرد.

طباطبایی همچنين با اشاره به كسب رتبه اول نماز در و رتبه دوم هیئت‌های مذهبی در خراسان رضوي گفت: با اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي در سه سال گذشته در خراسان رضوي تجربیات به دست آمد كه اين تجربه ها منجر به ارائه نقشه راه کشاورزی به مسئولان کشوری شد.

حجت‌الاسلام محسن هاشمی گنابادی نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي نيز ضمن تقدير از فعاليت هاي مدير كل سابق جهاد كشاورزي استان اظهار كرد:روزگار متحول است و مسئولیت‌ها در آن نیز متحول شده و از فردی به فرد دیگر منتقل می‌‌شود و اين رفتن ها و آمدن ها امري طبيعي است.

وی افزود: فرصت‌ها گذرا هستند پس با همت مضاعف و تلاشی مساعد باید از آنها در مسئولیت‌هاي مختلف بهره مند شده و نهايت استفاده را کرد.

حجت الا سلام هاشمي گنابادي اظهار كرد: عزم ملی در راستای مسئولیت‌ها از وظايف مهمي محسوب مي شود و برای اقتدار نظام و جریان زلال انقلاب باید عزم ملی وجود داشته باشد چرا که مسئولیت‌ها در واقع اماناتي هستند كه بايد از آنها به بهترين شكل ممكن محافظت كرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا