گوناگون

تجلیل از مربیان و قهرمانان بین المللی کاراته گرگان / راه یابی تیم والیبال ساحلی گلستان به نیمه نهایی انتخابی تیم ملی

شهرام قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این مطلب افزود: همایش تجلیل از مربیان و قهرمانان کاراته گرگان از سوی هیأت کاراته این شهرستان و با همکاری شرکت بازرگانی شمال و خودباوران کوثر در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گفته قاسم پور، در این مراسم از 39 مربی کاراته و 14 نفر از قهرمانان کاراته این شهرستان که عناوین قهرمانی جهان، آسیا و بین المللی را در کارنامه خود داشته اند، تجلیل بعمل آمد.

او یادآور شد: این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و با حضور حسن طهماسبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان و معاونان فنی ورزشی و ورزش بانوان این اداره و شرکت بیش از 70 نفر از مربیان، قهرمانان و داوران کاراته و خانواده هایشان برگزار شد.

قاسم پور همچنین از اهدای احکام انتصاب کمیته های هیأت کاراته گرگان به مسئولان این کمیته ها در این مراسم خبر داد و اظهار کرد: کمیته توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای کاراته شهرستان گرگان به ریاست دکتر محمدتقی خرم و دیگر اعضای آن اسماعیل حاجی آبادی، محسن اشرفی، مهدی نقابی و منیره سبحانی تشکیل و آغاز بکار کرد.

راه یابی تیم والیبال ساحلی گلستان به نیمه نهایی انتخابی تیم ملی

دبیر هیأت والیبال گلستان از صعود تیم والیبال زیر 17 سال این استان به دور نیمه نهایی رقابت های ساحلی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور خبر داد.

قربان توسن در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این مطلب افزود: مسابقات انتخابی والیبال ساحلی زیر 17 سال تیم ملی کشور در تهران در حال برگزاری است و تیم گلستان با ترکیب ناصر صفایی و بهنام قره قول موفق شد با چهار پیروزی به عنوان تیم اول گروه یک، راهی نیمه نهایی شود.

او ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 17 سال ایران در زمین های ساحلی فدراسیون والیبال با حضور 10 تیم پیگیری شد و در نهایت تیم های والیبال گلستان با چهار پیروزی و کانون والیبال خزر چالوس با سه برد از گروه اول و تیم های شهرداری ارومیه با چهار پیروزی و هیات والیبال ملکان با سه برد از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند.

توسن در خصوص برنامه بازی های نیمه نهایی و نهایی یادآور شد: در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم گلستان با هیات ملکان دیدار می کند و شهرداری ارومیه به مصاف کانون والیبال خزر چالوس می رود. تیم های پیروز این بازی ها راهی دیدار نهایی می شوند و بازنده ها نیز در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر می روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا