گوناگون

قهرمانی ساحلی بازان کبدی گلستان در مازندران/ گرگان، میزبان اردوی تیم ملی کبدی آقایان

ولی اله مقصودلو در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: تیم اعزامی استان گلستان به ششمین دوره مسابقات کبدی ساحلی بالاتر از تیم های مازندران و سیستان و بلوچستان در سکوی نخست مسابقات ایستاد و از عنوان سال گذشته خود دفاع کرد.

مقصودلو افزود: این مسابقات با شرکت 13 تیم از تاریخ یازدهم اردیبهشت در بابلسر مازندران آغاز شد و تا صبح چهاردهم اردیبهشت ادامه داشت که در نهایت تیم 6 نفره گلستان با ترکیب بازیکنان بزرگسال و جوان با شایستگی قهرمان شد.

وی با نام بردن از نفرات اعزامی گلستان به این مسابقات تصریح کرد: آقایان ابوذر مهاجر و هادی حاجیلری به همراه 4 بازیکن جوان به نام های محمدتقی پایین محلی، محسن مقصودلو، اکبر بسطامی و ابوالفضل نظری به مربیگری محمدتقی شعبانی و سرپرستی محمد ناصری در این رقابت 4 روزه شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم گلستان در بازی نهایی برابر تیم مازندران با نتیجه 43 بر 28 پیروز شد. این در حالی است که در دور مقدماتی برابر همین تیم شکست خورده بودیم.

به گفته مقصودلو از 6 دوره گذشته این رقابت ها، نمایندگان گلستان در 4 دوره عنوان نخست مسابقات را به دست آورده اند.

برپایی اردوی تیم ملی کبدی در گرگان

ولی اله مقصودلو همچنین از برپایی اردوی تیم ملی کبدی آقایان در گرگان خبر داد.

وی اظهار داشت: تیم ملی کبدی آقایان که خود را برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده می کند به مدت یک هفته در گرگان اردو خواهد زد.

دبیر هیات کبدی گلستان افزود: این اردو از تاریخ دوشنبه پانزدهم اردیبهشت در گرگان آغاز می شود و تا بیست و دوم ماه جاری ادامه خواهد یافت.

به گفته مقصودلو تیم ملی کبدی آقایان از وجود 9 ملی پوش گلستانی سود می برد. علاوه بر آن سرمربی، کمک مربی و مربی بدنساز تیم ملی نیز از استان گلستان هستند.

تیم ملی کبدی بانوان در قرق گلستانی ها

دبیر هیات کبدی گلستان در ادامه به حضور چشمگیر بانوان این استان در اردوی تیم ملی خبر داد.

مقصودلو در همین رابطه گفت: اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان از 5 روز قبل در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: 5 تن از ملی پوشان به نام های “صدیقه جعفری”، “سحر ایلات”، “ملیحه میری” و “زهرا معصوم آبادی” از گلستان هستند. ضمن اینکه خانم ها “اعظم مقصودلو” به عنوان سرمربی و “زهرا رحیمی نژاد” به عنوان مدیرفنی تیم ملی نیز از استان ما هستند.

مقصودلو همچنین از میزبانی اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان در روزهای آینده خبر داد.

هیات کبدی استان بازهم رتبه نخست را کسب کرد

خبر دیگر از کبدی گلستان اینکه هیات کبدی استان بار دیگر عنوان نخست در بین 31 استان کشور را از آن خود کرد.

فدراسیون کبدی کشورمان همه ساله با ارزیابی فعالیت ها و عناوین کسب شده در استان ها، برترین ها را معرفی می کند که هیات کبدی استان گلستان طبق معمول به عنوان برترین هیات در سال 92 انتخاب شده است.

البته کسب چنین رتبه ای برای استان ما تازگی ندارد زیرا از سال 84 تاکنون همه ساله کبدی گلستان در این زمینه یکه تاز بوده است. کبدی گلستان یکی از فعال ترین هیات ورزشی استان است و از دید اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز همواره جزو برترین های استان قرار داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا