گوناگون

تخصیص 103 میلیارد تومان به استان اردبیل

استاندار اردبیل از تخصیص 103 میلیارد تومان اعتبار برای استان اردبیل از محل سفر ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: 103 میلیارد تومان از محل سفر هیئت دولت به استان اختصاص یافته که با تخصیص 170 میلیارد تومان دیگر 67 پروژه‌ای که دولت برای سال 93 تصویب کرده است، تکمیل می‌شود و اجرای 9 پروژه دیگر برای سال آینده باقی می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: با این بودجه‌ای که برای استان به طور 100 درصد تخصیص یافته است تمامی مطالبات پیمانکاران را پرداخت می‌کنیم. دستگاه‌های استان 6 ماه فرصت دارند برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از این منابع بهره مند شوند.

خدابخش با بیان اینکه استفاده از اعتبار 273 میلیارد تومانی طی شش ماه، نیاز به مدیریت زمان دارد، تاکید کرد: برای صرف اعتبارات تخصیص یافته و استفاده از این فضا نیازمند تدبیر مدیریتی هستیم، بنابراین پیمانکاران با سرعت بیشتری تجهیزات کاری خود را آماده کنند چرا که برای تامین مطالبات پیمانکاران از این محل، یک ردیف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این بودجه تخصیص یافته صرف عمران و آبادانی استان می‌شود، بر تکمیل پروژه‌های مهم تاکید کرد و گفت: بعد از دو سال توقف و استراحت، زمان فعالیت دوباره و جان بخشی به پروژه‌ها فرا رسیده است. از 103 میلیارد تومان تخصیص یافته، در حال حاضر 66 میلیارد تومان در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته که باید بکوشند تا اعتبار مورد نیاز خود را جذب کنند.

استاندار اردبیل یادآور شد: در سال گذشته سهم استان از منابع ملی تنها 30 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا