گوناگون

تراکم ترافیکی در راه های منتهی به مرقد امام راحل درحال افزایش است

81188269 5737894

سرهنگ «حسن عابدی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اینکه اغلب شرکت کنندگان مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، امشب و فردا صبح وارد این مکان خواهند شد، شاهد افزایش حجم ترافیک در این راه ها خواهیم بود.

وی از استقرار اغلب نیروهای این مجموعه در محورهای مواصلاتی منتهی به مرقد مطهر امام راحل خبرداد و گفت: بیش از 3 هزار و 600 نفر درقالب 297 تیم خودرویی، 190 تیم موتور سوار و 2هزار 700 عامل پیاده سعی درهدایت و جانمایی زائرین دارند.

عابدی اظهار کرد: نیروهای این مجموعه با اقدامات ترافیکی در صدد هستند تا شرایط مناسبی را برای تسهیل عبور و مرور، روان سازی، پیشگیری از وقوع حوادث و رسیدگی سریع و بموقع به حوادث فراهم آورند.

وی با اشاره به در نظرگرفتن 10 پارکینگ برای استقرار اتوبوس های حامل زائرین مرقد مطهر، گفت: ماموران این مجموعه انوبوس های زائرین تمامی استان ها در براساس برنامه ریزی های انجام شده در این پارکینگ ها هدایت و جانمایی می کنند.

جانشین فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان اتوبوس های خواست در مسیر رفت و برگشت، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

تهرام/1109/519/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا