گوناگون

تصادف دو دستگاه خودرو در بزرگراه چمران تهران به فوت راننده جوان انجامید

81153145 5675855

ˈسیدجلال ملکیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خودروی پیکان وانت به دلیل نامشخصی با یک دستگاه کامیون در بزرگراه چمران برخورد شدیدی داشته که بر اثر آن خودرو واژگون و راننده حدود 20 ساله پیکان وانت محبوس شد.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی با احتیاط کامل این فرد را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس تهران دادند که متاسفانه مشخص شد وی بر اثر این حادثه فوت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: توسط آتش نشانان خودروی پیکان وانت به حالت اولیه برگشت و به حاشیه بزرگراه منتقل شد و پس از ایمن سازی معبر، ساعت 4:01 دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

وی از وقوع حادثه انفجار شدید دیگری بر اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان هنگام، خیابان نیروی دریایی در ساعت20:42 دقیقه شب گذشته خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک جوان 17 ساله به شدت دچار آسیب دیدگی شد.

ملکی با اشاره به اینکه این حادثه در انبار یک ساختمان قدیمی دو طبقه اتفاق افتاده است، گفت: این فرد مصدوم تحویل عوامل اورژانس تهران شد تا اقدامات درمانی برای مداوای جوان 17 ساله انجام گیرد.

تهرام/519/1109/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا