گوناگون

تصویب لوایح ضد تحریم در مجلس ضروری است

81152452 5674637

احمد محمدزاده روز دوشنبه در آیین تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علمی و کاربردی استان افزود: اگر در طول هشت سال گذشته حتی فقط یک لایحه ضد تحریم در مجلس نوشته می شد هم اکنون شاهد آسیب های ناشی از تحریم در جامعه نبودیم.

وی بااشاره به اینکه گمرکات ما در تحریم هستند و برای حمل یک کالا باید از چندین گمرک عبور تا به کشور برسد، گفت: بااین وجود هنوزدرگمرکات کشور بدون گواهی ازمبدا جنس ترخیص نمی شود و هزینه های بسیاری بر سرمایه گذاران اقتصادی و مردم تحمیل می شود.

محمدزاده تاکید کرد: جامعه صنعت، معدن وتجارت کشور دیدگاه خوشبینانه ای به مذاکرات دارد، ولی هرگونه درنگ در نوشتن لایحه ضد تحریم آثار زیان آوری بر اقتصاد کشور وارد می کند.

وی اضافه کرد: کشوری که 43 درصد سهم صادرات نفت در دست آن است باید به زبان دیپلماسی جهانی آشنا باشد و هرکسی نمی تواند اعمال عقیده کرده و سخن گوید.

مشاور صنعت و تجارت استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نظارت رهبری، رییس جمهوری، هیات دولت و مجلس بر روند مذاکرات گفت: ملت ایران همگی به مذاکره کنندکان هسته ای کشور اعتماد کامل دارند و معتقدند آنها پاسدار عزت و اقتدار کشور و ملت هستند.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در جامعه از سرمایه گذاران خواست: به مسوولیت اسلامی و ملی خود عمل کرده و با سرمایه گذاری درداخل کشور به جای بانک های خصوصی درخارج از کشور دولت را درحل مشکلات اقتصادی و رفع معضل بیکاری یاری کنند.

محمدزاده از تمام دستگاه های اجرایی خواست بدون اعمال سلیقه شخصی سرمایه گذاران را جذب کنند.

6120/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا