گوناگون

تلاش برای حضور سه تیم ورزشی استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ برتر

2435269 100

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

عبدالرحمن قاسمی گفت: در پی برگزاری جلساتی با استاندار چهارمحال و بختیاری در  زمینه حمایت از ورزش و حضور تیم های این استان در رده های بالای لیگ هستیم که مقرر شد جلساتی با  مدیریت معاون اشتغال و برنامه ریزی، با هدف جذب اعتبارات و بررسی راهکارها برگزار  گردد.


وی جذب اسپانسر را برای حمایت از تیم های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری مهم برشمرد و افزود:  در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته است.


قاسمی با  اشاره به حضور 12 بازیکن از استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور تصریح کرد: در  مسابقات کاپ آسیا بهنام یخچالی و محمد جمشیدی با درخششی زیبا باعث پیروزی تیم ملی  برابر ژاپن شدند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال های گذشته  تیم  بسکتبال این استان در رده های بالای لیگ حضور داشته است و در این مسابقات خوش درخشیده  است.


وی افزود: بر اساس هماهنگی با فدراسیون بسکتبال در صورت حمایت  اسپانسر می  توانیم به صورت یک مدعی در سوپر لیگ حضور داشته باشیم و مقام های خوبی را کسب  کنیم.


قاسمی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری در رشته های فوتبال و فوتسال علاقه مندان زیادی  دارد و در سنوات گذشته در رشته فوتسال صاحب تیم لیگ برتری بودیم که متاسفانه نبود  اسپانسر و عدم حمایت منجر به از دست دادن جایگاه خود شد، اظهار داشت: در  صورت عدم همراهی اسپانسر در استان چهارمحال و بختیاری، با همفکری مسئولین سعی در تامین هزینه های حضور  حداقل یک تیم از این استان در رقابت های لیگ برتر را خواهیم داشت.ز/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا