گوناگون

تماس دايي با 4 بازيکن سرخپوش

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرسپوليسي ها که خيلي زود کار خود را در بازار نقل و انتقالات به پايان رسانده اند منتظر مشخص شدن تکليف بازيکنان ملي پوش خود هستند که ظاهرا توافق کردن با آنها کار چندان ساده اي نيست.

علي دايي هم که دوست دارد هر چه زودتر با تمام نفراتش تمرينات خود را ادامه بدهد از وضعيت کنوني خسته شده و کمي هم نگران به نظر مي رسد، به همين خاطر و بر اساس شنيده ها قرار است سرمربي سرخ ها خودش به بحث مذاکره با بازيکنان وارد شود و در صورت توان مشکلات ملي پوشان این باشگاه را براي ماندن برطرف کند.

2402877 245

پرسپوليسي ها که يک اردوي نصفه و نيمه را در اردبيل برگزار کردند و در حال حاضر هم در تهران تمرينات خود را دنبال مي کنند، به دنبال برگزار کردن يه اردوي خارجي مي باشند که احتمالا مقصدش ترکيه خواهد بود.

بر اساس شنيده ها دايي قصد دارد در اين اردو ترکيب اصلي خود را شناسايي کند و آمادگي بازيکنان تيمش را به بالاترين حد برساند.

بر همين اساس سرمربي پرسپوليس اصرار زيادي دارد که اين اردو را با تمامي نفراتش برگزار کند و ظاهرا اين موضوع را به گوش رحيمي هم رسانده است.

2402961 602

به گزارش منابع غير رسمي دايي براي مديرعامل باشگاه ضرب العجل تعیین کرده و از رحيمي خواسته که قبل از برگزاري اردو تکليف ملي‌پوشان و خريدهاي احتمالي سرخپوشان مشخص شود و پرسپوليس با تمامي نفراتش راهي اردوي خارجي شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا