گوناگون

تمامی لیست حق بیمه های خراسان رضوی تا پایان امسال الکترونیکی پرداخت می شود

81239066 5825824

محمد قوامی روز سه شنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران، افزود: حذف مکان برای ارایه خدمات بیمه ای با هدف پرهیز از سرگردانی و اتلاف وقت و ارتقای خدمات رسانی از اهدافی است که دنبال می شود.

وی بیان کرد: پرداخت لیست حق بیمه ها به صورت الکترونیکی یکی از اقدامات در این راستا است که از بهمن ماه سال گذشته در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی در حال انجام است.

وی ادامه داد: هم اکنون 28 درصد از خدمات مخاطبین تامین اجتماعی به صورت اینترنتی انجام می شود و امید است که طبق برنامه ریزی انجام شده به تدریج 100 درصد خدمات بدین طرق ارایه گردد.

قوامی بیان کرد: مشاغل آزاد، گروههای توافقی و کارگران ساختمانی می توانند لیست حق بیمه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

به گفته وی، در حال حاضر از بین 69 هزار کارفرما در استان خراسان رضوی، 19 هزار کار فرما لیست حق بیمه های خود را به صورت الکترونیکی پرداخت می کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی در ادامه افزود: هم اکنون زیرساخت های پرداخت حق بیمه الکترونیکی در مشهد و تمامی شهرستان های خراسان رضوی فراهم شده است.

قوامی افزود : تامین اجتماعی خراسان رضوی 44 درصد بیمه شدگان و جمعیتی معادل دو میلیون و 685 هزار نفر را زیر پوشش دارد.

وی بیان کرد: این تعداد را بیمه شدگان اجباری، حرف و مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان، بافندگان، کارگران ساختمانی و گروههای توافقی مانند هنرمندان،نویسندگان و قاریان قرآن شامل می شود.

وی تعداد مستمری بگیران در خراسان رضوی را حدود 147 هزار مستمری بگیر شامل بازنشسته،بازمانده و از کارافتاده اعلام کرد.

وی با اشاره به فعالیت های خوبی که در راستای ارتقای خدمات رسانی در تامین اجتماعی خراسان رضوی انجام شده، گفت: افزایش تعداد کارگزاری های بیمه از هشت به 11 کارگزاری در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه و کاشمر از این جمله است.

وی حذف مکان ارایه خدمات تعویض و تمدید دفترچه درمان،افزایش تعرفه های پروتز تا 300 درصد،پرداخت حق بیمه دوره سربازی به صورت تقسیط و تاسیس کارگزاری های بیمه در خلیل آباد و خرو را از دیگر اقدامات دانست.

19 تیر تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی در کشور نامگذاری شده است.

7487/659

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا