گوناگون

چند خبر کوتاه از استان یزد

81239070 5825828

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈایرج کاکاوندˈ افزود: سال 89 فردی از اهالی میناب و ساکن یزد به عنوان تاجر کاشی اقدام به خریداری شش دستگاه خودرو سواری لوکس گرانقیمت کرده و از استان یزد متواری شده بود.

وی اضافه کرد: در سال جاری تدابیر و تمهیدات لازم برای دستگیری این متهم فراری به صورت ویژه و با تشکیل اکیپ های اطلاعاتی و عملیاتی آغاز شد.

این مسوول گفت: پس از تحقیقات لازم مشخص شد متهم در کرمانشاه سکونت دارد، که تیمی ازکارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی استان یزد با اخذ نیابت قضایی به آن استان عزیمت و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

کاکاوند ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی های انجام شده به خرید 6 دستگاه خودرو سواری گرانقیمت و کلاهبرداری به مبلغ 10 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن اعلام این مطلب که اعتماد نابجا و همچنین تحویل خودرو به متهم قبل از در یافت هر گونه وجه از علل و عوامل مهم انجام کلاهبرداری توسط این فرد است، خاطرنشان کرد: متهم با دستور مقامات قضایی روانه زندان شد.

********************

یزد – ایرنا – در حکمی از سوی رییس فدراسیون تکواندو، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به عنوان سرپرست جدید هیات تکواندو این استان منصوب شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، سید ˈمحمد پولادگرˈ در این حکم برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرده است.

همچنین مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در حکمی که توسط رییس این فدراسیون صادر شد، به عنوان سرپرست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان یزد منصوب شد.

ˈغلامرضا جعفریˈ در حکم خود برای ˈهادی مقیمیˈ در این مسوولیت و رسیدگی به هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان یزد آرزوی موفقیت کرده است.

در استان یزد 42 هیات ورزشی با 60 هزار ورزشکار بیمه شده فعالیت می کنند. ک 2

7536 /616

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر :4126039

ک1

7536/616

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا