گوناگون

توقف ساخت بیمارستان رازی سبب نارضایتی قائمشهریها شده است

به گزارش خبرنگار مهر، کمال علیپور خنکداری عصر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان، با بیان اینکه تکمیل بیمارستان رازی یکی از دغدغه ها و نگرانی مردم شهرستان قائم شهر است، گفت: بدلیل اینکه قائم شهر بعنوان کریدور شرق و غرب نیاز به یک بیمارستان آموزشی خوب دارد و اسکلت بندی و متوقف شدن ساخت آن موجب ناراحتی مردم شهرستان است.

وی اظهارداشت: متاسفانه سال گذشته با توجه به تامین اعتبار، دولت خلاف قانون انجام داده است و بیشترین اعتبار را به پروژه مسکن مهر اختصاص داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نظارت و کنترل دولت در سال جاری، افزود: با پیگیری وزارت راه و شهرسازی از دیون سال گذشته 4.5 میلیارد تومان و همچنین از سال گذشته 6 میلیارد تومان برای ادامه ساخت بیمارستان رازی اختصاص یافت.

علیپور با اشاره به اینکه سلامت، حامل های انرژی، اعتبارات و یک درصد مالیات بر ارزش افزوده از موضوعات مهم مجلس است اذعان داشت: حدود 12 میلیارد تومان اعتبار برای بهداشت و درمان اختصاص یافت و مردم فقط  10 درصد هزینه را پرداخت می کنند.

وی به موضوع مهم ساخت بیمارستان آموزشی رازی قائم شهر اشاره کرد و گفت: با اختصاص حدود 30 میلیارد تومان اعتبار ساخت این بیمارستان در سال 94 به اتمام می رسد.

علیپور بیان کرد: دولت هزار میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز بیمارستان های کشور هزینه می کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا