گوناگون

تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان جم در اولویت باشد/ لزوم بهره‌گیری از توان جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی صبح پنجشنبه در جشن بزرگ روز جوان در شهرستان جم در تالار شهید خاتمی جم با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) از برگزاری برنامه های هفته جوان در جم قدردانی کرد.

وی به نام‌گذاری روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اهمیت نام گذاری به این است که جوانان ازاین شخصیت والا الگو بگیرند.

IMG13082151

نماینده مردم شهرستان‌های جم و کنگان و دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به بخشی از زندگی حضرت علی اکبر اشاره کرد و گفت: حضرت علی اکبر(ع) از لحاظ اخلاق و سیما شبیه ترین به رسول خدا بود و این شخصیت در اوج عزت و کمال قرار دارد.

اهتمام جدی به پیگیری امور جوانان و اشتغال آنان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از موفقیت های جوانان جمی در بسیاری از عرصه‌ها، راز موفقیت جوانان ایرانی را کشف استعدادهای خدادادی و توجه به بروز آنها عنوان داشت.

IMG13074854

وی با یادآوری اینکه پیگیری امور جوانان از شعارهای انتخاباتی‌اش بوده است، بیان داشت: اهتمام جدی به پیگیری امور جوانان و اشتغال آنان دارد و تشکیل کارگروه جوانان در حوزه انتخابیه باعث توفیقات فراوان شده است.

حجت‌الاسلام احمدی در پایان تاکید کرد: قطعا جوانان امروز، مسئولین فردای مملکت هستند پس همه باید برای بروز استعداد جوانان و مسئولیت پذیری آنان تلاش کنیم.

تقدیراز جوانان نخبه ؛ورزشکاران برتر شهرستان و روسای هیئت های ورزشی شهرستان جم از برنامه پایانی جشن روز جوان در جم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا